Klacht: opzeggen

op 15 juli 2012 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

probeer al vanf september 2011 van een proefabonnement af te komen. Tig keren gebeld en elke keer wordt weer verzekerd dat het nu in orde komt. Helaas dus niet, waardoor ik de betaling gestorneerd heb en nu gedreigd woprdt met deurwaarder en extra kosten. Het is niet mogelijk om met iemand van de Telegraaf kontakt te krijgen die daadwerkelijk beslissingen kan nemen en die ook uitvoeren. Schijnbaar zitten de goedbetaalde, leidende personen bij Telegraaf alleen maar daar voor leuke dingen en koffiedrinken. Schandalig hoe ik na al die keren nog steeds niet geholpen wordt. Als je een abonnement wilt, is het zo gepiept, maar probeer er maar eens van af te komen.

Geen krant meer in de bus, geen rekeningen meer en zeker geen aanmaningen.
Voor de rest van ons leven hebben we dus echt geen abonnement meer op de Telegraaf.

Telegraaf

Heeft op 01 november 2017 om 15:23 geantwoord

Beste meneer/mevrouw,

Wij nemen elke klacht serieus en zijn daarom naast vragen gericht aan onze klantenservice per 1-1-2015 gestart om ook klachten op klacht.nl in behandeling te nemen. Tegelijkertijd zien ook wij dat er klachten uit het verleden zijn die reeds zijn afgehandeld echter niet via klacht.nl. Mocht je over deze klacht nog vragen hebben, dan kunt u ten alle tijden contact opnemen met onze klantenservice via het volgende telefoonnummer: 088 – 824 82 42 of via ons online klantportaal op www.mijnmedia.nl!

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Het Webcare team van De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door mrovers