Klacht: opzeggen

op 04 augustus 2016 over Privilege in de categorie Online Veiling

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Probeer een overleden oom, klant van Privilege BV, het abonnement op te zeggen. brief gestuurd, maar toch schrijven ze geld van de rekening van de overledene. belachelijk!!!!!!

Gewenste Oplossing:

als Privilege geen geld meer afschrijft en het abonnement op zegt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Privilege over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Privilege in behandeling genomen

Bericht van Privilege

11 maanden geleden - Beste heer/mevrouw, Wij hebben uw opmerking over de contributie voor Privilege op 3 augustus 2016 ontvangen via Klacht.nl. Wij zouden graag samen met u een oplossing vinden voor uw klacht. Zou u kunnen aangeven op welk moment en op welk telefoonnummer wij u hiervoor het beste kunnen bellen? Met vriendelijke groet, Privilege Webcare Team

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Privilege een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Privilege

Heeft op 04 augustus 2016 om 11:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door s de wit