Klacht: opwaarderen mobiel

op 16 juli 2012 over Vesta Payment Solutions Limited in de categorie Betalingsdiensten

Vanmiddag heb ik via de computer €20 opgewaardeerd voor m’n mobiel. Dat bedrag is bij jullie terecht gekomen zonder mijn toestemming. Nu is mijn vraag; wanneer krijg ik die €20 op mijn mobiel gestort???

Dat dat geld ook wel degelijk op mijn telefoon als bel tegoed gestort wordt. En dat het de volgende keer niet weer bij jullie terecht komt

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vesta Payment Solutions Limited in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vesta Payment Solutions Limited een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vesta Payment Solutions Limited

Heeft op 17 juli 2012 om 08:09 geantwoord

Geachte klant,

Hartelijk dank voor het indienen van uw klacht. Vesta Payment Solutions Limited is het bedrijf dat zich bezighoudt met de verwerking van mobiele telefoon Opwaarderingen in opdracht van Vodafone NLvia Overal Opwaarden en de betaling, die u op uw rekening ziet, heeft betrekking op een opwaardering dieu onlangs afgerond
In Het geval dat een klant na een opwaardering geen beltegoed op de telefoon ontvangt, dient de klant contact op te nemen met Vodafone klantenservice via telefoonnummer 1200 (optie 9).

We hopen dat deze uitleg voldoende is voor u. Laat ons alstublieft weten of we u verder kunnen helpen,

Vesta Payment Solutions Limited

Reactie van de melder van de klacht Gielens

5 jaren geleden - Nee de klacht is niet opgelost. Omdat jullie niet met mij mee willen denken. Aangezien dit al de tweede maal is, en ik m'n geld kwijt ben, zal ik zeker nooit van m'n leven meer online opwaarderen. Mevr. C.Gielens

Alle klachten die gemeld zijn door Gielens