Klacht: opwaarderen beltegoed

op 19 juli 2012 over Vesta Payment Solutions Limited in de categorie Betalingsdiensten

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vesta Payment Solutions Limited in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vesta Payment Solutions Limited een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vesta Payment Solutions Limited

Heeft op 19 juli 2012 om 15:55 geantwoord

Geachte klant,

Hartelijk dank voor het indienen van uw klacht. Vesta Payment Solutions Limited is het bedrijf dat zich bezighoudt met de verwerking van mobiele telefoon Opwaarderingen in opdracht van Vodafone NLvia Overal Opwaarden en de betaling, die u op uw rekening ziet, heeft betrekking op een opwaardering dieu onlangs afgerond
In Het geval dat een klant na een opwaardering geen beltegoed op de telefoon ontvangt, dient de klant contact op te nemen met Vodafone klantenservice via telefoonnummer 1200 (optie 9).

We hopen dat deze uitleg voldoende is voor u. Laat ons alstublieft weten of we u verder kunnen helpen,

Vesta Payment Solutions Limited

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Vesta Payment Solutions Limited beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door SBos