Klacht: opwaarderen beltegoed

op 10 juli 2012 over Vesta Payment Solutions Limited in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In tegenstelling van het bericht, dat de klacht zou zijn opgelost, mag ik u het volgende berichten.
Om mijn klacht op te lossen zou ik, als niet klant zijnde, het tel.nr. 1200, optie 9 van Vodafone moeten bellen. Ik ben geen klant van Vodafone en zou mij dus eerst moeten abonneren.
En dan de absurd hoge kosten. 1 euro 50 p/m.

Gewenste Oplossing:

20 euro beltegoed alsnog op het tel.nr. van mijn kleinzoon
bijschrijven, of 20 euro terugstorten op mijn bankrekening.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vesta Payment Solutions Limited in behandeling genomen

Vesta Payment Solutions Limited

Heeft op 10 juli 2012 om 10:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte klant,

Om dit problem op le lossen hebben we het mobile nummer nodig dat is opgewaardeerd.

Met vriendelijke groeten,
Vesta Payment Solutions Limited

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vesta Payment Solutions Limited een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door cockyenrein1