Klacht: Opwaarderen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vesta Payment Solutions Limited over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vesta Payment Solutions Limited in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vesta Payment Solutions Limited een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vesta Payment Solutions Limited

Heeft op 11 juli 2015 om 07:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte klant,

Er zal een terug storting plaats vinden voor uw opwaardering. Het bedrag wordt binnen een week terug gestort op uw rekening.

Met vriendelijke groeten,
Vesta Payment Solutions Limited

Reactie van de melder van de klacht Martvanbaast

5 jaren geleden - Ik heb na 10 dagen nog steeds niets gezien dus de klacht is niet opgelost

Alle klachten die gemeld zijn door Martvanbaast