Klacht: Opstapper komt voor zo veelste keer niet opdagen

op 12 februari 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Toen ik vandaag van met het openbaarvervoer naar huis wou kwam ik helaas voor een nare verassing te staan. Ik moest van een klein dorpje naar een wat groter station toe, hiervoor neem ik altijd de opstapper. Het is alleen al een aantal keer voorgekomen dat bij de afgesproken bushalte stond en dat deze opstapper niet kwam opdagen. Vervolgens heb ik dit net gemeld en word ik er van beschuldigd dat ik niet op de locatie aanwezig was. Ik vind dit zeer teleurstellend. Het feit dat ik niet op het vervoer kan rekenen is al vervelend maar dat ik daar vervolgens zelf op aangesproken wordt vind ik grof weg onbeschoft.

Ik ben tevreden wanneer dit niet nog een keer voor komt bij zowel mij als bij andere gebruikers. Het is nu al te laat voor mij om op tijd bij mijn afspraak te komen. Zou in het vervolg wel netjes zijn als er vervolgens na zoon situatie een directe oplossing wordt gezocht!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 jaar geleden - Beste RobinRijckenberg, Helaas concludeer ik uit je klacht dat er nogal wat dingen niet correct verlopen omtrent de Opstapper. Dit is natuurlijk niet leuk om te lezen. Zou je mij meer informatie kunnen geven over de bovenstaande situatie. Om welke plaats, bushalte en tijdstip ging het precies? Met vriendelijke groet, ^AM Arriva Webcare

Arriva

Heeft op 27 februari 2017 om 14:25 geantwoord

Beste RobinRijckenberg,

Helaas heb ik geen reactie van je ontvangen. Ik kan daarom geen melding maken van dit voorval.

Mocht er onverhoopt in de toekomst weer eens iets zijn dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, Facebookaccount of ons online contactformulier: https://bit.ly/2aSlk6X.

^YZ
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door RobinRijckenberg