Klacht: Oproep Klachtenonderzoek Zalando

op 01 juli 2017 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

het niet goed verwerken van retourzendingen Je hoort
weken niks En als je dan zelf contact opneemt met Zalando (Jeroen de Groot)
wordt er doodleuk gezegd dat je een verkeerd of een gedragen artikel terug hebt gestuurd Terwijl je weet dat het artikel de zelfde dag van aankomst weer retour is gegaan en je een retour bewijs hebt
Mijn ervaring is dat er vaak de verkeerde artikelen verzonden worden of artikelen die gedragen zijn omdat er labels ontbreken

het is jammer dat ZALANDO zijn eigen klanten niet vertrouwd. ik heb begrepen dan meer dan 60 % van de bestellingen retour gaat en dat dit een van de speerpunten is waaraan men werkt. maar dit blijkbaar ten koste van alles..

Dien je vaker een klacht in kom je op een intern lijstje te staan ,inmiddels heb ik begrepen dat veel mensen met klachten het zelfde verhaal te horen krijgen. De afdeling van (Zalando) die de klachten behandelt wekt met scores en targets . iedere klacht die ze onder het tapijt kunnen schuiven is in hun voordeel

heeft u ook slechte ervaring mail naar klachtenzalando@ ruru.be

Respect voor de klant.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door De Journalist