Klacht: Opnieuw verlengen ov chipkaart procedure werkt slecht

op 11 mei 2016 over Ov chipkaart in de categorie Openbaar Vervoer

Er zijn diverse klachten
1. Mijn e-mailaccount was verandert in die 5 jaar. Dus advies site was ander account aanmaken, later bleek dat ik ook moest Bellen om het te veranderen dus kon geen code aanvragen. Gebeld=> 50 ct
De volgende dag opnieuw geprobeerd en toen kon ik weer niet een code invullen, weer gebeld, opmerking was dat ik met een pc dit moest aanvragen, een iPad of telefoon gaf wel eens vaker problemen. Ik melde dat ik geen pc had enkel een iPad.
Nog steeds geen nieuwe ov dus. Niks opgelost.
In de middag nog eens geprobeerd, toen lukte het wel, maar wat een complexe site, ik ben best handig maar kan me voorstellen dat oudere mensen dit niet klaar krijgen, foto downloaden en op de juiste manier plaatsen, daarna 7,50 betalen terwijl ik nog 8 euro op die andere kaart heb staan maar dat krijg ik NA 15 dgn teruggestort.
Dit is werkelijk heel erg complex, nietwaar?
Zijn er geen jongere mensen die een simpelere site kunnen bouwen?
Want dit kan echt niet.
Alternatief is met dagkaarten reizen?
Grrrr

Zie hierboven
Een goede wegwerkende en niet complexe systeem/ site en een helpdesk die weet waar ze over praten

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ov chipkaart

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ov chipkaart nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Masakuppens