Klacht: Opnieuw inschrijven

op 02 september 2016 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Helaas is mijn klacht nog altijd niet opgelost. Net als ik bijna tevreden ben komt er een nieuwe verrassing tevoorschijn. Ik kon me opleiding helaas niet opnieuw verlengen en daar heb ik ook alle begrip voor. Wou het dan ook hierbij laten tot dat er een medewerker mij belde om te zeggen dat als ik alsnog verdee wou gaan met me opleiding ik maar veertienhonderd en nog wat moest betalen ipv. Zestienhonderd….. Preciese bedragen weet ik helaas niet meer. Ik had gezegd erover na te willen denken en mevrouw zou mij nog terug bellen 1 of 2 dagen later maar helaas zijn we alweer paar weken later…. Helaas heb ik geen naam genoteerd van die mevrouw en nu als ik zelf terug bel om erover op terug te komen zeggen ze dat het bedrag van 16.. Zoveel moet zijn. Plus ik betaal dubbel voor de boeken die ik al thuis heb liggen. Heb namelijk al een opleiding gevolgd bij de loi (zie vorige klacht waar erbij staat dat het alnopgelost is volgens de loi)

Als loi zich een beetje aan de regels deed houden en niet door elke nieuwe medewerker die ik spreek een ander verhaal verteld werd

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar LOI over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

Bericht van LOI

2 maanden geleden - Beste Sabina, Helaas hebben wij nog geen reactie van je mogen ontvangen. Kun je aangeven of je gebruik wilt maken van ons aanbod of het hierbij wilt laten. Met vriendelijke groet, Patricia Namens LOI Webcare

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat LOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

LOI

Heeft op 21 september 2016 om 17:11 geantwoord

Beste Sabina,

Ik heb je zojuist een e-mail gestuurd als bevestiging van de nieuwe inschrijving.

Ik wens je alvast heel veel plezier en succes met de studie.

Als er nog vragen zijn kun je deze stellen middels een reply op de e-mail die ik je heb gestuurd.

Patricia
Namens LOI Webcare