Klacht: Opnieuw inschrijven loi

op 28 juli 2016 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Voorheen heb ik opleiding leergang toegepaste kinder en jeugdpsychologie gevolgd bij jullie. Jammer genoeg heb ik deze opleiding niet af kunnen maken, heb 3 van 6 examens behaald en 3 examens moest ik nog maken. Heb hierover telefonisch contact gehad met wat de kosten zouden zijn als ik me opnieuw zou inschrijven een medewerker zei rond de 1500 e (met 60%korting omdat ik voorheen al deze opleiding bij de LOI gevolgd had. Maar ik moest wel een officiële email sturen met mijn behaalde certificaten dan konden ze pas precies zeggen wat ik voor mijn opleiding moest betalen. Zo gezegd zo gedaan. Had ook in de mail geschreven dat ik voorheen mijn opleiding bij de loi gevolgd had en dat was ook aan de kopie van mijn certificaten duideljk te zien. Maar alsnog kreeg ik een snelle reactie terug met een bedrag van 3378 e. Daarna natuurlijk meteen telefonisch contact gehad en toen zei een medewerkster dat dat een foutje was en zij kwam op een bedrag van 1600 e uit en als ik wou kon ik me meteen inschrijven bij haar terwijl ik eerst ook met een collega gebeld had en volgens hem moest dat allemaal via mail gebeuren kon niet anders. Ik heb tegen de medewerkster aan de telefoon gezegd dat ik dat veel vond en erover moest nadenken en of zij mij alles zwart op wit in de mail wou zetten alles wat ze mij gezegd had aan de telefoon en zij zei dat dit dan niet ging????!!! Ik vind het belachelijk dat ik alsnog 1600 e moet betalen voor nog maar een half jaar die ik nodig heb om mijn opleiding te betalen en dit bedrag is incl lesmateriaal terwijl ik alles al thuis heb hoef geen dubbele boeken namelijk. Uiteindelijk had de collega met wie ik een week geleden voor het laatst aan de telefoon sprak gezegd dat ze mij toch alles zou mailen en uiteraard tot vandaag nog geen mail gehad. Ik loop altijd achter de feiten aan bij jullie, voorheen was dit ook al zo. Ik word van kastje naar muur gestuird en kom alsnog niet verder. Het is mijn schuld dat ik mijn opleiding niet gehaald heb, maar zou graag deze alsnog willen afmaken maar dan met een redelijke bedrag en niet voorgelogen willen worden.. Eerst moet ik het officieel aanvragen dan vraag ik het officieel aan word er een zogenaamde fout gemaakt, dan bel ik en vraag ik om dat in de mail te zetten en opeens is dat niet meer mogelijk.

Ik zou tevreden ziin als ik nog een half jaar verlenging zou krijgen met een redelijk bedrag ( deze heb ik in het verleden al gehad maar het was mij toen niet gelukt om alle examens af te maken in een korte tijd).

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar LOI over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

Bericht van LOI

1 jaar geleden - Beste Sabina, Zoals zojuist telefonisch besproken ontvangen we graag een e-mail van je met een officiële aanvraag voor een tweede verlenging van je opleiding. Je verzoek zal dan beoordeeld worden door onze servicemanager. Daarnaast kun je in de e-mail ook aangeven dat je op de reguliere manier examen wilt doen en niet via een speciaal examen wegens de kosten. Ook dit verzoek zal beoordeeld moeten worden en wel door ons examenbureau. We zien je e-mail graag tegemoet. Wij houden het verloop voor je in de gaten en houden je op de hoogte. Met vriendelijke groet, Namens LOI Webcare Patricia

Bericht van LOI

1 jaar geleden - Beste Sabina, Wij hebben je zojuist een e-mail gestuurd met een reactie op je klacht. Met vriendelijke groet, Namens LOI Webcare Angélique

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat LOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

LOI

Heeft op 23 augustus 2016 om 08:54 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Sabiska