Klacht: Opnieuw inloggen met mijn persoonlijke wincode

op 03 augustus 2016 over Postcode Loterij in de categorie Loterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kan niet een tweede keer inloggen met mijn persoonlijke wincode. Eerst heb ik gekeken welke dagjes-uit er waren om later te beslissen wanneer en naar welke aanbieding we zouden gaan. Bij het opnieuw inloggen (invoeren van de persoonlijke wincode ) krijg ik steeds het bericht dat de code al een keer is gebruikt voor het inloggen. Ik heb nog geen gebruik gemaakt van een van de aanbiedingen. Het zou duidelijker zijn geweest als dit duidelijk was gecommuniceerd. Nu zitten we met lege handen. Leuk hoor! Wat een prijzenfestival!

Gewenste Oplossing:

Als ik opnieuw toegang krijg tot de dagjes-uit keuzes en alsnog mijn keuze kan maken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Postcode Loterij

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Postcode Loterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wm pieterse