Klacht: oplossing niet kunnen belle/gebeld worden

op 10 juli 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds 6 juli j,l, zou ik met mijn nieuwe simkaart met nummerbehoud meoten kunnen bellen enz.
Helaas kan dit na 3 dagen nog niet. De klantenservice is ook niet bereikbaar en mijnsimpel ligt eruit.
Wat is er nog mogelijk? Lees dit probleem veel op deze site. Wat kan ik eisen?

Gewenste Oplossing:

Direct kunnen bellen enz. Of beeindiging contact met vergoeding van de afgelopen dagen voor het niet bereikbaar kunnen zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 01 november 2012 om 14:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Uw klacht is inmiddels een aantal maanden oud. Zeer waarschijnlijk hebben wij uw klacht reeds opgelost, maar is deze niet afgemeld op klacht.nl. In overleg met klacht.nl zetten we alle verouderde klachten op opgelost aangezien wij niet op klant kunnen zoeken in dit forum. Is uw klacht nog niet opgelost, dan vragen wij u deze opnieuw aan te melden (vermeld s.v.p. uw Simpel telefoonnummer en/of klantnummer). Wij nemen uw klacht dan zo snel mogelijk in behandeling.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door thjieft