Klacht: Oplossing is nog steeds geen oplossing

op 07 februari 2018 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

‘Wij hebben een geschil voor u aangemaakt met referentienummer 767956. Wij doen ons uiterste best om het bedrag zo snel mogelijk aan uw terugbetalen.’

Op 1 december werd deze belofte gedaan maar tot heden nog geen uitbetaling gekregen, jullie suggereren bij mijn vorige klacht hierover dat ik een creditnota zou hebben gekregen en dat ik mijn bankgegevens moet doorbellen. Hierover staat echter niets van op die creditnota en de nota heeft ook nog eens niet het juiste bedrag. Net aan de telefoon gezeten en daar krijg ik nu te horen dat ik met de afdeling ups paypal contact op moet nemen. Ik word hier echt heel erg moedeloos van. Luistert er ooit iemand en komt er iemand met de juiste oplossing??? Tot nu toe lijkt het daar niet op maar jullie sluiten wel telkens de klacht af met opgelost terwijl ik er nog steeds mee zit en moedeloos wordt van het kastje naar de muur gestuurd te worden.

Wanneer UPS ophoudt met ontmoedigen en van het kastje naar de muur te sturen en het bedrag terugstort zonder dat ik daarvoor nog een keer hoeft te bellen, mailen, hier klachten moet deponeren etc. Daadwerkelijk iets doen voor mij zou onderhand fijn zijn.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 07 februari 2018 om 13:04 geantwoord

Goedemiddag,

De Credit nota die naar u is gestuurd heeft exact hetzelfde bedrag als de residentiele kosten die per abuis aan u zijn gefactureerd, namelijk 3,87 eur. Ik begrijp dus niet helemaal waar u ziet dat het een ander bedrag is.

Daar er van u geen bankgegevens bekend zijn, kon de credit nota tot op heden niet worden uitbetaald. Dat is dan ook de reden dat wij u verzocht hebben deze gegevens ( naam, adres en IBAN ) aan ons door te geven, zodat wij tot de betaling van de 3,87 euro kunnen overgaan.

De makkelijkste en veiligste manier om dit te doen is om onze Klantenservice te bellen via 020-5040500.

UPS Social Media Team

Reactie van de melder van de klacht GRRRRRRRRRRRRR

8 maanden geleden - Lezen jullie wel?

Reactie van de melder van de klacht GRRRRRRRRRRRRR

8 maanden geleden - Ik herhaal maar weer voor de 3e keer: dat nummer is dus gebeld en daar wordt gezegd dat ze NIKS kunnen doen en niks uitbetalen omdat zij daar niet over gaan, als het met paypal is betaald moet het per paypal terugbetaald worden (heb ik zelf ook al 3 x aangegeven, maar schijnt moeilijk te bevatten te zijn). Ook hebben ze geen nummer zeggen ze van de afdeling die de uitbetalingen doet en zij kunnen mij niet uitbetalen. Ze willen niet eens mijn bankgegevens noteren en verwijzen mij dus weer eens door (voor de zoveelste keer) maar nu naar dit emailadres. Heb zelf nu een mail gestuurd daarnaar (upspaypal@ups.com). Ik heb inmiddels 5 keer contact gehad met de klantenservice en 3 x met klacht.nl. Nog steeds blijft iedereen iets anders zeggen. Ik val in herhaling.

Heeft op 07 februari 2018 om 13:37 geantwoord

Zoals ik al zeg in de klacht, is dit gedaan en kom ik daar geen stap verder. Nogmaals: het is erg vreemd dat wanneer er geld geïncasseerd moet worden door jullie (onterecht) dat dan zonder mijn tussenkomst mijn betaalgegevens gebruikt worden er ongevraagd geld af geschreven kan worden zonder mijn toestemming. Nu er geld dient te worden geretourneerd zijn jullie daarin alleen maar passief, ontmoedigend en dus alles behalve meewerkend. Ik heb nu al die keren gedaan wat er van mij gevraagd werd (wat dus telkens iets anders is) en heb nog steeds geen terugbetaling te werk kunnen stellen.

Bericht van UPS

8 maanden geleden - Goedemiddag, Als u ons de gevraagde gegevens doorgeeft dan zullen wij dit doorgeven aan onze facturatie afdeling om zodoende de Credit nota te laten uitbetalen. U kunt deze via een Prive bericht doorsturen aan ons. Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team

Bericht van UPS

8 maanden geleden - Goedemiddag, Als u de gevraagde gegevens niet wilt doorgeven kunnen wij niets anders doen dan onze facturatie afdeling te vragen om u te contacteren. Dit is inmiddels gedaan en zij zullen binnen 48 uur contact met u opnemen. Ook kunt u indien u dit wenst zelf bellen met 020-5040500. Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team

Reactie van de melder van de klacht GRRRRRRRRRRRRR

8 maanden geleden - 'Als u de gevraagde gegevens niet wilt doorgeven kunnen wij niets anders doen dan onze facturatie afdeling te vragen om u te contacteren. Dit is inmiddels gedaan en zij zullen binnen 48 uur contact met u opnemen. Ook kunt u indien u dit wenst zelf bellen met 020-5040500.' Hoe durven jullie dit te schrijven na alles wat ik gedaan heb en geschreven heb???? Is begrijpend lezen nu echt zo moeilijk??? Ik dacht echt dat het niet erger zou kunnen worden maar dit slaat echt alles.

Alle klachten die gemeld zijn door GRRRRRRRRRRRRR