Klacht: Oplossing ID 163193

op 11 juli 2012 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Misschien is het wel een idee om de status op “Opgelost” te zetten op het moment dat de klant tevreden is over de oplossing. Ik verbaasde me er al over dat het percentage 99% staat.

De aangedragen oplossing is voor mij niet acceptabel. Ik ben vanavond niet thuis en ben niet van plan mijn agenda om te gooien in de hoop dat de bezorger nu wel langs komt. Ik wil het pakket morgen (donderdag 12-07-2012) ophalen op het distributiecentrum op de Dillenburgstraat in Eindhoven

Het is verder diep triest dat de oplossing via EMail binnenkomt maar er niet op gereageerd kan worden door een simpele reply.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 11 juli 2012 om 13:37 geantwoord

De klacht is in behandeling genomen. Geadresseerde is voorzien van het nummer van het depot waarmee hij contact kan opnemen over het afhalen op depot.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van DHL beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Marco-P