Klacht: oplossing

op 01 mei 2017 over Staatsloterij in de categorie Loterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

heb op 13 april j.l. me zelf opgegeven voor de bijzondere trekking. kreeg toen 2 loten .op 18 april kreeg ik schrijven van u dat ik in aanmerking kwam voor 4 loten
want ik heb altijd automatisch meegedaan, maar ik kan er niet doorkomen, want er komt op het scherm tel.nummer en e-mail zijn bekend.hopend op een oplossing.
met vr. groet

Gewenste Oplossing:

als het de gewenste oplossing er is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Staatsloterij

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Staatsloterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door h.baar@home.nl