Klacht: Oplossing?

op 25 april 2014 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Bovenop bezorgkosten extra betaald ivm met bovenwoning: het werd onder aan de trap geparkeerd.
8 pakketten voor 2 kasten: in elk pak zat een beschadigde of kromme plank. Gaten te klein in de planken waardoor montage onmogelijk is. Bij gaatjes uitboren zou alle garantie per direct vervallen.

Wilde een nieuwe kasten geleverd hebben (dezelfde) maar dan wel elk pak gecontroleerd. Dit is alleen mogelijk in het filiaal met een medewerker erbij maar dan kan er geen bezorging meer plaatsvinden. Zelf vervoeren is voor mij onmogelijk (vandaar dat ik €59,50 had betaald om het te bezorgen!).

Koerier om de kast op te halen was er binnen 45min na mijn telefoontje.De koerier had geen werkopdracht/retourbon bij. Heb ‘m mijn factuurlaten tekenen en een kopie meegegeven. Nu is dat nog mijn enige bewijs.
Mijn geld wordt ergens volgende week een keer op mijn rekening gestort, hopelijk? Technisch kan dit dezelfde dag dus dat dit niet gebeurd is louter onwil. Intussen beurt de firma Bakker rente over mijn geld, rente die mij toekomt.

Dit is voor mij allemaal geen oplossing. Dit is een oplossing voor het bedrijf. Ik heb geen kasten én geen geld.

Meer dan een jaar heb ik gespaard om 2 kasten in uit dezelfde serie te kunnen kopen die qua kleur, afmetingen en indeling exact was wat ik zocht. De teleurstelling is onbeschrijflijk daar diezelfde kasten nergens anders te koop blijken.

Een bedrijf als Leen Bakker heeft concurrenten genoeg. Om zich van de anderen te onderscheiden zou men eens kunnen overwegen om iets aan klantenSERVICE en klantVRIENDELIJKHEID te doen?

Heb mijn rechtsbijstand ingeschakeld.

Twee goede kasten die gecontroleerd zijn op beschadigingen en andere fouten én die thuis worden bezorgd volgens afspraak.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door conocer