Klacht: oplichting/verduistering

op 28 juli 2017 over Menzis Zorgverzekeringen in de categorie Zorgverzekering

Menzis licht polishouders op en verduistert geld, waarna ze polishouders een rechtszaak aandoen omdat ze hun premie volgens hen niet [geheel] voldaan hebben.zie hier de hoe Menzis mij op deze wijze opgelicht heeft. Dit is wat Mw F Winters van Menzis als antwoord geeft; “Zo heeft u op 8 oktober 2015 2x € 66,00 euro premie betaald. We hebben dezelfde dag gereageerd en aangegeven dat DE PREMIE VAN NOVEMBER 2015 NOG OPEN STOND .
We hebben uitgelegd dat we inderdaad het bedrag van € 64,50  twee keer hebben ontvangen en op 18[ is dus 20 oktober] oktober 2015 dan ook één keer dit bedrag hebben teruggestort. Op het moment dat we de bedragen hebben ontvangen, stond de premie van de maand november 2015 nog niet open. Deze betaling hebben we niet kunnen matchen met een openstaande vordering [ Ik had notabene de acceptgiro 17 oktober ontvangen en heb daarom weer contact opgenomen] en daarom is dit bedrag aan u terugbetaald.
DUS HET WAS OP 8 OKTOBER AL BEKEND DAT IK DE PREMIE VAN NOVEMBER NOG MOEST BETALEN, DIE HAD IK OP 8 OKTOBER AL BETAALD MET 2X 66,-EURO 1X PREMIE OKTOBER A 66,- EURO EN 1X 66 EURO PREMIE VOOR NOVEMBER. MAAR F WINTERS MAAKT HIERVAN DUS 2X 64,50 Ik heb op 17 oktober contact opgenomen om weer te melden dat ik de premie voor november op 8 oktober al betaald had en dat deze verrekend zou worden wat doet Menzis die STORT DAARNA OP 20 OKTOBER 64,50 TERUG. DAARNA WORDT IK BELAAGD en bestookt met nog meer leugens en bedreigingen onbeschofte antwoorden op mijn mail nog meer leugens en uiteindelijk wordt ik weggezet als wanbetaler en VOOR HET GERECHT GEDAAGD! UITEINDELIJKE MEER KOSTEN ZIJN VOOR MIJN rekening OMDAT MENZIS ALLES BIJ ELKAAR LIEGT

Terug betaling van alle kosten en ongemak veroorzaakt door hun arrogantie om met leugens bedrog en bedreigingen hun gelijk te halen.

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Menzis Zorgverzekeringen over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Menzis Zorgverzekeringen in behandeling genomen

Bericht van Menzis Zorgverzekeringen

1 week geleden - Goedemorgen, Ik breng uw klacht onder de aandacht bij ons klachtenmanagement. Zij nemen uw klacht in behandeling en informeren u over de verdere afhandeling. Met vriendelijke groet, Jeannette Nijdam Menzis

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Menzis Zorgverzekeringen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Menzis Zorgverzekeringen

Heeft op 14 augustus 2017 om 12:50 geantwoord

Goedemorgen mevrouw sasvanderveer,

Ik heb bericht ontvangen van ons klachtenmanagement. Zij hebben u vorige week een bericht gestuurd met daarbij een kopie van de brief die we u eerder hebben verstuurd. Zoals ook in de e-mail aangegeven kan u zich wenden tot de Stichting Klachten en Geschillen Gezondheidszorg.

Jeannette Nijdam

Alle klachten die gemeld zijn door sasvanderveer