Klacht: Oplichting – valse voorwaarden.

op 04 augustus 2017 over Gold Car in de categorie Autoverhuur

Jammer dat je de klachten over dit bedrijf past ziet als je zelf gedupeerd bent. Huur hier dus niet!

De auto was vooraf betaald, evenzo de aanvullende verzekering om het eigen risico deels af te kopen. Bij het ophalen werd beweerd dat er geen aanvullende verzekering was afgesloten. Ik kon aantonen dat dit zo was met het polis nummer, nog steeds werd beweerd dat het niet zo was.

Het contract voor uitgifte wat je moet tekenen is deels Spaans. Als je niet tekent krijg je de auto niet mee, en ben je dus het geld kwijt wat je vooraf betaald hebt. Op het contract wat je moet tekenen staan nog een aantal Spaanse termen waarbij de dame uitlegt dat het een borgstelling is welke bij inleveren wordt terugbetaald. Aangezien het Spaans is, moet je de dame geloven. Bij terugbrengen auto wordt verteld dat dit een verzekering is en je het bedrag niet terug krijgt. Ook wij zijn helaas dupe geworden van deze oplichting-truc wat blijkbaar het verdienmodel van Goldcar is.

Het bedrag wat wij onterecht betaald hebben terug. Er is netjes betaald voor het huren van de auto én de aanvullende verzekering, deze oplichting is niet nodig.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gold Car

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gold Car nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JKVT