Klacht: Oplichting. Niet leveren van orders

op 15 juni 2016 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

We hebben 2 orders besteld en betaald. Echter zijn deze nog steeds niet afgeeverd bij ons!
Ordernummer = 1020403029071 zou afgeleverd moeten zijn op vrijdag 27 mei om 17:16 uur volgens Zalando.
Is onmogelijk wij waren niet thuis en kunnen dit ook aantonen. We hebben zelfs een bewijs van Postnl gekregen zending gemist. We komen morgen langs. Voor ordernummer = 10203030151437 zou ook afgeleverd moeten zijn op dinsdag 17 mei om 19:36 uur precies hetzelfde verhaal.
Andere orders komen we gewoon aan.
Lijkt mij duidelijk dat hier iets mis is gegaan met de post. Echter zegt Zalando per mail dat we het wel gehad hebben en daarom niks willen doen.
Sterker nog als we ze bellen, willen ze ons van deze afdeling niet eens telefonisch te woord staan.
Wij willen onze 2 orders ontvangen waar we voor betaald hebben.
Het is van de zotte dat ze zo met klanten omgaan! We zijn al ruim 5 jaar klant en hebben een hoop besteld.
Nooit problemen gehad met een levering tot nu toe.
Hoe Zalando met zijn klanten om gaat is echt schandalig!!!

Dat we onze betaalde orders krijgen.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door cin88