Klacht: Oplichting laderwebshop

op 08 januari 2014 over Laderwebshop.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Op 17 december een iphone autolader en usb-oplader besteld. Voor 22.00 uur besteld de volgende dag in huis staat erbij. Het is inmiddels 8 januari en heb nog niks ontvangen. Heb in de tussenliggende periode 2 maal een mail verstuurd waar de zending bleef maar GEEN enkele reactie. Blijkbaar leest men van laderwebshop hier wel mee en leest men niet haar eigen mailtjes. Bestelnummer 14324.

Meteen leveren of geld terug

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Laderwebshop.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Laderwebshop.nl in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Laderwebshop.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Laderwebshop.nl

Heeft op 09 januari 2014 om 03:02 geantwoord

kabels verzonden.

Auto stekker volgt zsm.

Heeft op 14 januari 2014 om 12:45 geantwoord

Ik zie dat er nu staat : Probleem opgelost !!!???? Integendeel, heb nog steeds niks ontvangen. Als het deze week niet opgelost is door laderwebshop dan kom ik volgende week persoonlijk voor een oplossing zorgen.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Laderwebshop.nl beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Alwin40