Klacht: Oplichting extra verzekering

op 01 augustus 2017 over Auto europe in de categorie Verhuur

Juni dit jaar hebben wij een auto gehuurd via jullie bij firefly. Aangekomen in Barcelona werden wij geholpen door een vrouwelijke medewerker. Van te vore hadden wij een auto gereserveerd met een super goede dekking totale kosten 153 euro. We hadden een extra aanvraag gedaan voor een kinderstoel. En voor het tanken hadden we gekozen vol-leeg. Dit liet ze ook zien en er zou een borg ingehouden worden ,en na afloop zou het stoeltje en de bezine verrekend worden .Geen probleem daar hadden wij voor getekend . Terug gekomen in Nederland werd er ineens 381 euro en 21 euro ingehouden op de creditcard . Ik heb gelijk contact opgenomen met europecar voor vragen .. het leukste is je belt naar een nederlandse nummer en krijgt een engels iemand aan de telefoon ! Die vertelde ons dat wij een extra verzekering hadden af gesloten .. erg raar als er niks over vertelt word en wij ook geen extra verzekering wilde ! Dus op zo\’n moment word je opgelicht ! Ten slote wij hadden al een goede verzekering en dat hoeft niet dubbel op !! Na nog een paar keer gebeld te hebben met jullie, Omdat ik het niet eens ben. . heb ik nog steeds geen Nederlandse medewerker gesproken wat erg vervelend is ! ik heb ook een mail gestuurd maar geen reactie ! Ik wil mijn geld terug !!! De verzekeringen hebben mij nu meer gekost als die hele rot auto ! Ik ben echt pissig ! En zwaar telleurgesteld en wil ook nooit meer een auto huren via jullie !

Ik wil mijn geld terug !!! En er moet elke dag een Nederlandse medewerker aanwezig zijn !

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Auto europe

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Auto europe nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mkjansen