Klacht: Oplichting en Valsheid in geschrifte

op 08 mei 2017 over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in de categorie Incassobureaus

Daar zijn we weer. Nu niet rechtstreeks naar mij – daar zijn ze te laf voor – maar via mijn werkgever. Wederom over een zaak die in juli 2013 al is afgerond, met een rechtsgeldige overeenkomst. Je zal zo maar je geld moeten verdienen, door het werkende deel van de natie hun zuur verdiende geld door afpersing afhandig te maken.

Als de verantwoordelijke deurwaarder een gevangenis straf krijgt (minimaal 5 jaar) en Gerechtsdeurwaarders Van Arkel uit onze samenleving is verdwenen, na door de rechterlijke macht beschouwd te worden als een criminele organisatie.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in behandeling genomen

Bericht van Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

5 maanden geleden - Geachte heer Van der Duim, Wij ontvingen uw klacht via de site klacht.nl. Wij willen daarbij wel duidelijk aangeven dat de website klacht.nl géén onderdeel is van ons bedrijf. Van Arkel gerechtsdeurwaarders heeft geen enkele invloed op (de werking van) deze website. Indien u onverhoopt in de toekomst een klacht heeft over Van Arkel, verzoeken wij u om gebruik te maken van onze klachtenprocedure, te vinden op onze website: https://vanarkelgerechtsdeurwaarders.nl/opdrachtgevers/klachtenregeling/. Met vriendelijke groet, Van Arkel gerechtsdeurwaarders.

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gerechtsdeurwaarder Van Arkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

Heeft op 11 juli 2017 om 14:48 geantwoord

Heeft op 11 juli 2017 om 16:01 geantwoord

Het is geen oplossing.

Alle klachten die gemeld zijn door henkvanderduim