Klacht: Oplichting en misbruik maken van oude mensen

op 26 september 2017 over Postcode Loterij in de categorie Loterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn moeder van 90 jaar hebben ze 4 loten aangesmeerd die ze eigenlijk niet kan betalen. Heb het geprobeerd op te lossen maar door verkeerde info van een medewerker van de postcode loterij en 4 telefoontjes verder had de postcode loterij het incassoburo intrum Justitia al ingeschakeld. Dus de 13,50 werd 38 euro…..
Kon niet meer teruggedraaid worden….terwijl een medewerker tegen mij had gezegd dat het allemaal geregeld was bleven de brieven van intrum gewoon binnen komen.
Het is gewoon schandalig dat ze oude mensen zo oplichten en vervolgens verkeerde info geven en dan haar voor extra kosten op laten draaien.

Gewenste Oplossing:

Als ze de 25 euro incasso kosten terugdraaien

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Postcode Loterij

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Postcode Loterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sandra Clasquin