Klacht: Oplichting bejaarde

op 10 oktober 2017 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

85-jarige schoonmoeder heeft sinds 2-3 jaar I-pad o.a. om te skypen met haar zuster in Nw-Zeeland. Alleen geen enkel geluid meer. Niet wetende hoe ermee om te gaan, op advies naar T-Mobile winkel in Almere. Antwoord op I-pad ondeugdelijk, dus Android tablet aangepraat incl. verzekering. Na t weekend teruggegaan om te ontbinden, werd geweigerd. Directie aangeschreven, geen reactie, gerappelleerd, geen reactie, Chubb verzekeraar aangeschreven, geen reactie. Servicedesk gebeld, geen bevoegdheid maar ontbinding had moeten gebeuren echter de “winkel” moet het oplossen.
Filiaalmanager belt, ok spullen terugbrengen om alles terug te draaien. Omdat ik in Noord-Brabant woon, moet ik iemand bereid vinden de spullen terug te brengen, wanneer en waar. Filiaalmanager belt terug zegt ze. Ik vind iemand bereid alleen weet ik nog niet wanneer en waar omdat ik niet wordt gebeld. Klantenservice stuurt bericht naar de winkel om contact op te nemen. Ook vandaag geen contact. Dus nu maar zo want dit loopt nu al vanaf 19 augustus.

Terugdraaien van alle transacties en het laten ophalen van de aangesmeerde tablet

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rjhuizing