Klacht: oplichting

op 14 augustus 2017 over Viagogo in de categorie Kaartenverkoop

Vandaag op de website van Viagogo kaarten besteld voor tour de frans. (tour van Frans Bauer in Tilburg) Na mijn betaling ontving ik een mail met de bevestiging waarin stond dat ik mijn E-tickets uiterlijk 3 dagen van te voren per mail worden toegestuurd. In mijn bevestiging kon ik ook niet zien voor welke stoelen er kaarten zijn gereserveerd. Dit vond ik erg vreemd. Ik zag dat op de officiële website van Frans Bauer de kaarten worden gekocht voor een veel lager bedrag dan dat ik deze kaartjes heb besteld bij Viagogo. Ik ben gaan zoeken of dit gebruikelijk is en tot mijn grote schrik las ik verschillende negatieve reviews van mensen die ook kaarten via deze website hebben besteld. zo worden er regelmatig geen kaarten geleverd en als deze worden geleverd dan blijkt er een andere naam op te staan en of deze kaarten zijn niet geldig. ik wil graag mijn bestelling annuleren en mijn geld terug! Ik kan geen contact opnemen met Viagogo, want er is geen telefoonnummer te vinden, alleen een hulpcentrum waarin je, je vraag kan stellen, maar je kan geen antwoord terug krijgen in het Nederlands.

Ik wil graag z.s.m. deze bestelling annuleren en mijn geld terug zien op mijn rekening!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Viagogo

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Viagogo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rowena Vermeulen