Klacht: Oplichting

op 11 augustus 2017 over FlicksStore in de categorie Internetshops - Elektronica

Mensen let oplichters flicksstore.nl live tv actief ook ik ben erin getrapt tv box besteld maar niet gekregen ook krijg ik geen track &trace hun beweren dat ik dit van post nl moet krijgen dus niet hun horen mij deze te geven na verschillende telefoontjes maken ze beloftes dat deze komt nu vandaag bel ik weer verschillende keren waar ze ook in gesprek waren . Nu zien ze blijkbaar mijn tel. nummer en nemen ze gewoon weg niet meer op . Ook blijkt dat er geen pakket is aangeboden van deze oplichters naar mijn adres ( dit volgens post nl en kiala) deze firma bied zijn verkoop diensten op FB. En elders op intn .Weer gebeld nu zouden bij hoge uitzondering nog maals 1 versturen (alsof dit mijn fout is dat ik niks ontvang) dit is onder tussen weer een paar dagen geleden en wat denken jullie ? juist weer geen T &T en weer niet telf bereikbaar en ook geen pakketjel nu is natuurlijk de maat vol. Nou flicksstore.nl Maastricht

Geld terug het vertrouwen is duidelijk weg

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar FlicksStore over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door FlicksStore in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat FlicksStore een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

FlicksStore

Heeft op 12 augustus 2017 om 10:48 geantwoord

Beste meneer van Lunteren,

Dat uw eerste zending kwijt geraakt is bij PostNL is natuurlijk niet fraai, dat vinden wij ook niet fijn uiteraard.

Wij hebben alsnog een tweede zending verzonden welke volgende week alsnog bij u bezorgd gaat worden.

Wij hopen dan ook dat het alsnog naar tevredenheid voor u afgehandeld kan worden.

Heeft op 12 augustus 2017 om 12:37 geantwoord

Allereerst zou deze afgelopen woensdag verstuurd worden dit is dus niet gebeurd daarop gebeld krijg ik te horen dat deze donderdag verstuurd is wat ook niet klopt gisteren overal kenbaar gemaakt dat ik mij opgelicht voel en nu blijkt dat deze vandaag is aangeboden bij post.nl nu vraag ik mij af waarom dat er gelogen word tegen mij

Bericht van FlicksStore

1 week geleden - Ik kan niet beoordelen wat mijn collega tegen u gezegd heeft, ik kan u alleen namens ons bedrijf hiervoor onze excuses aanbieden. Uiteraard compenseren wij u met 2 maanden gratis Live TV en we hopen dat u volgende week alsnog gaat genieten van uw bestelling.

Reactie van de melder van de klacht Arhen

1 week geleden - Bij deze laat ik nog ff weten dat deze zending weer niet naar mij gestuurd is maar gewoon van uit jullie adres naar jullie adres gestuurd is is het dan zooi moeilijk om te zorgen dat dit naar mijn adres gestuurd word .oja nog ff dit ik heb namelijk foto bewijzen Maar ik wil gewoon me geld terug !!!!

Bericht van FlicksStore

1 week geleden - Beste heer van Lunteren, Dit gebeurd als men bij het pakketpunt de scan verkeerd uitvoert, de zending is toch echt onderweg naar uw adres. Mocht u dit willen controleren dan zal postNL u hetzelfde vertellen. We horen graag van u wanneer u de zending ontvangt.

Bericht van FlicksStore

6 dagen geleden - Beste meneer van Lunteren, Volgens onze gegevens hebt u de bestelling alsnog in huis gehad, zoals beloofd. Kunt u dit bevestigen? Alvast bedankt.

Reactie van de melder van de klacht Arhen

6 dagen geleden - Na vele dagen toch geleverd maar zoals gewoonlijk alweer niet telg bereikbaar terwijl mijn vraag niet terug te vinden is op de help link daarbij krijg je een gevouwen papiertje dat men met een loep moet bekijken anders niet leesbaar dus zolang als hij niet werkt bij me is dit een nutteloos ding jullie zijn ........ niet bereikbaar ik bel toch echt tussen 10 en 16.oo uur

6 dagen geleden - DUS NOG NIKS OPGELOST

Bericht van FlicksStore

6 dagen geleden - Goedemiddag, Uw live tv code incl. instructies is zojuist per mail naar u gestuurd, zoals ook op "het papiertje" staat. Verdere handleidingen vindt u ook via www.flicksstore.nl/help, zoals tevens in de welkomstbrief staat. Als het druk is op de klantenservice dan kan het zijn dat mijn collegas niet direct iedereen kunnen beantwoorden. Als u een email stuurt naar service@flicksstore.nl dan wordt u hoe dan ook altijd snel geholpen.

Alle klachten die gemeld zijn door Arhen