Klacht: Oplichting

op 20 juli 2017 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Ze zeggen dat ik het boek kapot heb gemaakt maar hij is al kapot het duurste boek kijken ze ze keek niet eens en ze zei al boete dat boek kost 64 euro plus administratie is 70 euro aan kosten

Wanneer er eerlijk word gezegd dat deze boek al stuk is geweest en ik niet hoef te betalen

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 20 juli 2017 om 13:19 geantwoord

Beste Redouane,

Helaas geef je niet aan om welk boek het precies gaat. Gezien de prijs van het boek gaan wij ervan uit dat het om het boek \"Nova nask 1/2mh leeropdrachtenboek\" gaat. Dit boek is aan het begin van het schooljaar nieuw aan je geleverd. Wij hanteren een reactietermijn van 30 dagen na levering. Wanneer het boek stuk is geleverd dan had je binnen die 30 dagen de melding kunnen maken. Wij hebben geen melding ontvangen. Wanneer een boek dan beschadigd wordt ingeleverd dan wordt dit niet geaccepteerd. Uieraard houden wij wel rekening met normale gebruikersschade.

Wij zien geen reden om de schaderekening te laten vervallen.

^Janet
VanDijk

Heeft op 20 juli 2017 om 13:21 geantwoord

Ik heb aan het begin van het jaar uw collega gesproken u collega zei dat ik me geen zorgen hoef te maken dan is dat niet MIJN fout en die van uw Collega jullie hoefen jullie fouten niet op mij af te schuiven ik heb netjes met mijn boeken om gegaan jullie krijgen hem netjes terug op 1 na die AL Kapot was

Bericht van Van Dijk Educatie

4 weken geleden - Beste Redouane, Wij begrijpen dat het vervelend is maar wij hebben geen melding ontvangen dat het boek beschadigd is. Wanneer je een beschadiging doorgeeft zal een nieuw boek worden vervangen. Bij inlevering van een beschadigd boek wordt een schadebedrag in rekening gebracht. Met vriendelijke groet, ^Janet VanDijk

Alle klachten die gemeld zijn door Redouane1234