Klacht: Oplichting

op 18 juni 2017 over Gold Car in de categorie Autoverhuur

aankomst was +/- 1 uur te vroeg, hebben geen auto in uw klasse WEL een veel duurdere , ik nee dank u ik wacht wel > zij boos na uur auto was beschikbaar ik had allrisk met restitutie , zou en moest toch een verzekering bij hun afsluiten, wederom duidelijk voor bedankt. Toen dreigend dat elke kras hoe klein ook op auto, eigen risico zou kosten wederom bedankt.. daarna borg op credit card EN “borg” op volle tank gereserveerd /afgeschreven.
in garage, auto wel nieuw maar toch met krassen,. alles op formulier ingevuld EN laten ondertekenen en stempelen. tot slot tank bleek ook niet vol, OOK dit laten onderteken.
Opvallend men neemt je klacht klakkeloos aan zonder te controleren.
Nu onderhand geld terug betaald echter men heeft afgeschreven
€ 76.95 en terug betaald €62,00 men steelt dus gewoon €14,95
extra op je borg voor benzine..
En ze geven je een auto waarvan de tank NIET geheel gevuld is terwijl je wel voor een volle tank betaald.

het verschil terug, plus extra voor de benzine die niet in de tank zat bij overname.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gold Car

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gold Car nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door smittie-4