Klacht: Oplichting?

op 22 juli 2016 over Zorgtoeslag.nl in de categorie Adviesbureau

Mijn zus is net 18 geworden en heeft via de mijntoeslagen haar zorgtoeslag aangevraagd door in te loggen met haar DigiD-code. Nu kreeg zij van de bank een melding dat er een bedrag van €29,50 afgeschreven zou worden van Zorgtoeslag.nl. Zij heeft dit laten blokkeren omdat zij heel het bedrijf niet kent en de website nog nooit gezien heeft.
Nu stuurt Zorgtoeslag.nl een herinneringsmail om de €29,50 te voldoen. Ook heeft mijn zus geen bevestigingsmail ontvangen van Zorgtoeslag.nl o.d. om haar aanvraag te bevestigen dus ik vind dit een zeer kwalijke zaak!

Wanneer de \'aanvraagkosten\' voor de zorgtoeslag ongedaan gemaakt worden.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zorgtoeslag.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zorgtoeslag.nl nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Zorgtoeslag.nl in behandeling genomen

Zorgtoeslag.nl

Heeft op 09 september 2016 om 11:42 geantwoord

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Zorgtoeslag.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 09 september 2016 om 12:58 geantwoord

1. Er is helemaal nooit een bevestigingsmail gestuurd (staan ook geen berichten van jullie in de span box).
2. Jullie maken er op Klacht.nl van dat deze klacht is opgelost maar deze klacht is NIET opgelost er word alleen gereageerd met een automatisch antwoord wat bij meerdere mensen gegeven word. Dit is puur kopieer en plak werk.

Wij hebben op social media inmiddels meerdere meldingen gemaakt van jullie praktijken om mensen te waarschuwen voor jullie handelen. Dit is te krankzinnig voor woorden! En wat jullie aangeven dat er misschien wel meer zorgtoeslag gegeven kan worden als de aanvraag via jullie gaat is pure onzin!
Zelfs de belastingdienst is op de hoogte van jullie praktijken en tevens banken noemen jullie oplichters.

Daarnaast geven jullie heel leuk aan om contact op te nemen als er vragen zijn maar als ik bel sta ik gerust een uur in de 'wacht' en daarna word de verbinding verbroken. Lekker handel dus.

Jullie zijn bezig met smerige praktijken en proberen geld af te trochelen van mensen. Bah!

Alle klachten die gemeld zijn door mvr216