Klacht: oplichting

op 01 juli 2016 over Gold Car in de categorie Autoverhuur

zeer lange wachttijden bij ophalen auto en agressieve verkoop van aanvullende verzekering. Toen we deze niet namen kregen we auto en bij de overhandiging werd nadrukkelijk gesteld de auto met de afstandbediening te openen. Dan kon je zien welke auto het was. De auto stond in het donker en niemand liep mee voor overdracht.
Bij terug brengen van de auto mocht mijn man niet meelopen toen ze de auto gingen controleren, Ik stond buiten bij de koffers en zag dat de medewerker van goldcar met haar mobiel al in de hand meteen foto ging maken bij de autodeur. Er werd verder niet eens om de auto heen gelopen. Bewust leek wel want er werd ons gezegd dat slot kapot was door poging auto inbraak. Wij hadden het slot nooit gebruik,, maar net als in nederland alleen de afstandbediening. Het slot had makkelijk al stuk kunnen zijn voor de periode van verhuur. Na mijn opmerking werd dit in een ordner nagekeken maar gemeld dat dit niet het geval was.
Wij hadden de sleutel de hele week niet gebruikt maar de afstandbediening gebruikt. Verder hadden wij gedurende week geen enkele indicatie van braak gehad en stond de auto steeds in een veilige omgeving. Ondanks mijn protest dat er geen enkel bewijs was dat de beschadiging was ontstaan tijdens mijn huurperiode werd onverkort gezegd dat de schade (€ 250,-) werd verrekend met het geblokkeerde bedrag van de kredietcard. gezein het gedrag van de dame die de auto in ontvangst nam zijn wij er van overtuigd gewoon opgelicht te zijn. Op de formulieren heb ik dit ook nadrukkelijk aangegeven. Ik moest trouwens tekenen bij terugkomst voor het meekrijgen van een onbeschadigde auto omdat ik anders mijn hele borg kwijt zou zijn1.

Als de € 250,- met excuses terug gestort worden.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gold Car

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gold Car nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door J.C Varossieau