Klacht: oplichting

op 22 juni 2016 over huurbegeleiding.nl in de categorie Algemeen

Nooit geholpen, alleen maar geld willen vangen.
kon het afkopen Door een aftelsoms te betalen of 2 jaar 19.95 per maand te betalen. Pas weer gebeld dat ik twee jarig lit ben en stop wil zetten en me geld terug wil 3 keer gebeld naar ze doen niet wat ze beloven ze zouden me mailen ook niet gedaan.

Als ik uitgeschreven ben en zoals ze beloven me geld terug heb.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar huurbegeleiding.nl over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door huurbegeleiding.nl in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat huurbegeleiding.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

huurbegeleiding.nl

Heeft op 12 juli 2016 om 16:45 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Wij hebben sinds de overdracht van ons bedrijf alle lopende dossiers van Huurbegeleiding.nl per direct gesloten. Hiermee is tevens de betalingsverlichting komen te vervallen. U hoeft derhalve geen betaling(en) meer te verrichten voor de overeenkomst en diensten die u heeft afgenomen.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Voormalige klantenservice Huurbegeleiding.nl

Heeft op 14 juli 2016 om 19:36 geantwoord

Ik ben blij te horen dat ik niet meer hoef te betalen voor de diensten. Maar ze beloofde ook geld terug, en omdat ze me niet hebben geholpen hoop ik alsnog me geld terug te krijgen omdat ik twee jaar lang heb betaald. Ik hoop alsnog dat dat zou kunnen. Iniedergeval wel bedankt voor de hulp.

Alle klachten die gemeld zijn door Sammiek1