Klacht: oplichting

op 01 maart 2018 over Bamboekussen.com in de categorie Beddengoed

Ik heb op 3 februari bij uw klant bamboekussen.com een bestelling gedaan. Deze bestelling zou op 6 februari geleverd moeten worden volgens de belofte op de website. Ik heb sinds die tijd verscheidene emails en whatsappjes gestuurd en tot tweemaal toe telefonisch contact gehad. Bij het eerste telefoongesprek werd beloofd later terug te bellen, maar dat is nooit gedaan. Bij het tweede telefoongesprek werd gesteld dat de bestelling diezelfde dag nog geleverd zou worden. Niet dus. Op de emails en whatsappjes die ik daarna heb gestuurd met het verzoek om terugbetaling is nooit gereageerd, het bedrag is nooit retour geboekt en de bestelling ook nooit geleverd. Duidelijk een gevalletje van fraude.

Wanneer ik mijn geld terug heb gekregen

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bamboekussen.com in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bamboekussen.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bamboekussen.com

Heeft op 13 mei 2020 om 13:03 geantwoord

Geachte heermevrouw, u heeft inmiddels uw pakketje ontvangen. Wij vernemen dit graag als dit niet het geval blijkt te zijn. Mocht u nog verdere vragen hebben, dan verzoek ik u vriendelijk om deze te richten tot onze klantenservice. De gegevens hiervan kunt u op onze site terugvinden. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

Heeft op 13 mei 2020 om 13:23 geantwoord

Dit speelde minstens een jaar geleden.
Bovendien heb ik een aantal malen tevergeefs geprobeerd met de klantenservice contact op te nemen.

Alle klachten die gemeld zijn door anne aarsen