Klacht: Oplichting

op 23 september 2017 over Modegram in de categorie Kledingwinkels

Ik zie allerlei mensen die besteld hebben bij modegram.nl en nooit wat krijgen of geen geld terug krijgen. Dit is een oplichting site. Als je bij retourneren gaat kijken, zie je dat er een andere site word genoemd, shoeparadise.nl. En bij contact staat er weer een andere site genoemd. Zo ben ik er achter gekomen dat deze site niet deugt. Het kan niet zo zijn dat een bedrijf, drie namen heeft. Ik heb al aangifte gedaan bij de politie. Wat meerdere mensen zouden moeten doen, zodat de site uit de lucht gaat. Nu kunnen nog steeds mensen bestellen en de dupe worden van deze oplichting. Voor de mede mens, kijk goed op de site of alle wel klopt voor je besteld. Kijk hoe en tot wanneer je kan retourneren, en let daarbij goed op de juiste benoeming. Kijk bij contacten, loop de site na. Tegenwoordig is zelfs internet dus niet meer te vertrouwen.

Als de site uit de lucht is, zodat mensen niet meer de dupe kunnen worden van deze oplichting.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Modegram

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Modegram nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hendriks.