Klacht: oplichterspraktijken ralf dings van feenstra

op 16 januari 2014 over Feenstra in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

door omstandigheden moet ketel uit huurwoning terug geplaatst worden in koopwoning, kosten klant 750 euro !!!! top service van feenstra terwijl elke installateur niet meer dan 300 euro vraagt…..ben heel erg boos en verwacht fatsoelijke oplossing…betaal ruim 144 maanden bijna 40 euro voor huurketeltje is bijna 6000 euro en nu nog eens 750..waar zijn we mee bezig bij feenstra ?????

Gewenste Oplossing:

kosten delen en/of in huurcontract meenemen....in elk geval niet klant in de kou laten staan en laten betalen voor een ketel die hij niet meer heeft maat wel maandelijks betaald !!!!!!!!! indien niet zsm opgelost maak ik klacht openbaar en ga met feenstra rechtzaak aan....

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Feenstra over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Feenstra in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Feenstra een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Feenstra

Heeft op 24 januari 2014 om 16:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer R******,

Om te beginnen betreuren wij het feit dat er een geschil is ontstaan en wij niet aan uw verwachtingen kunnen voldoen. Gezien het feit dat deze klacht complexer is dan in eerste instantie verwacht, zijn wij helaas later in het geven van een antwoord dan in eerste instantie de bedoeling was.

U heeft bij ons een huurketel afgenomen in een particuliere woning. Aangezien uw privésituatie is veranderd en u gaat verhuizen, is er een conflict ontstaan over de ketel tussen u en uw huisbaas en tussen u en Feenstra. Dit betreuren wij uiteraard ten zeerste, echter kunnen wij niet afwijken van wat er eerder besproken is. Wij handelen hier volgens de overeengekomen voorwaarden, waar uzelf bij het aangaan van het contract ook mee akkoord bent gegaan.

Ondanks dat dit niet een bevredigend antwoord is, hopen wij wel dat u ons standpunt hierin kunt begrijpen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Feenstra Webcare

Heeft op 10 februari 2014 om 18:41 geantwoord

is helemaal niets opgelost en feenstra weigert mee te werken !!! zal nu gerechtelijke stappen gaan ondernemen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Feenstra beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door d.reijnen