Klacht: Oplichterspraktijk

op 16 februari 2018 over Gold Car in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij reservatie werd het huurbedrag geint. Wanneer we aankwamen in Tenerife moesten we gezien we geen all risk omnium hadden 1.100 E waarborg met kredietkaart verzekeren. Het toestel van Goldcar weigerde de kaart. Cash betalen mocht niet creditcard echtgenote mocht ook niet. De verplichte premie voor de all-risk was hoger dan de huurprijs die we moesten betalen voor 3 weken huur. Dezelfde dag heb de creditwaardigheid van mijn creditkaart gecheckt en deze was veel meer dan voldoende. De ganse verlofperiode was er verder nergens een probleem met mijn kaart. De gebruikte werkwijze was dan ook pure afzetterij.

Gewenste Oplossing:

Terugbetaling van het verschil: normaal supplement all-risk voor 3 weken kleine auto met het betaalde supplement van meer dan 250 euro voor 3 weken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gold Car

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gold Car nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Walterboogers@skynet.be