Klacht: Oplichters? NL48Rabo0132394782

op 04 juli 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onbekende afschrijving:
04-07-2017 Naam: Adyen Omschrijving: 4614991138424065 0020001616435380 800521485 AdyenPayments.com IBAN: NL48RABO0132394782 Kenmerk: 03-07-2017 22:31 0020001616435380

Gewenste Oplossing:

Bedrag retour danwel uitleg

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 06 juli 2017 om 13:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw van Lent,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan. Dit geldt ook voor eventuele terugboekingen van succesvolle betalingen.

De betaling is succesvol voor Lesara (https://www.lesara.de) verwerkt, met referentienummer 800521485. Ik raad u aan om contact op te nemen Lesara over de status van uw bestelling.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers
Ik hoor het graag als er meer vragen zijn.

Met vriendelijke groet,
--
Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door EenE2017