Klacht: Oplichters bij corendon

op 29 juli 2017 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Ik had een week voor vertrek ,geboekt naar Griekenland ,zakyntos eiland op Griekenland ,appartement. Sant a’dor ,3 dagen voor vertrek word me broertje ziek en is besloten dat ik met iemand anders zou gaan ,intussen zag ik ook dat het appartement noet naar me wensen voldeed ,en besloot , toch maar iets anders op zakantos te boeken ,ik zou eigen voor 11 dagen zakantos betalen 1550 euro Inc vlucht 2 personen , ,maar toen ik het omgeboekt had naar bingo corendon vakantie , en ik nog duidelijk tegen die vriendelijke vrouw van corendon boeking ,dat ik daar niet geplaats zou worden ,kom ik vandaag alsnog daar bij het appartement aan dit kosten me 1924 euro terwijl er hier geen plek zou zijn ,ze liegen bedriegen alles bij elkaar ,het lijkt net of je hier in een asielzoekers centrum verblijft ,vieze rotzooi , belachelijk duur ,en ze liegen en bedriegen ,eigenaar van appartement ook niet te vertrouwen vraag 250 euro cash geld voor airco en kluis ,verschrikkelijk hoe durven ze het te vragen ,11 dagen weg ,zonder ontbijt en avond eten ,zou op een bedrag van 2300 euro komen !!!!

Corendon moet me overplaatsen naar een ander appartement !!!! Of hotel en normale prijs aan houden

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Slagroomtoet88