Klacht: Oplichters

op 12 september 2018 over Rentalcars in de categorie Autoverhuur

Ik heb op 27 juli een auto geboekt voor 29 juli in Birmingham via een creditcard van een vriend, zonder problemen. Later zag ik staan dat het alleen met een eigen creditcard zou moeten kunnen, maar ik had al geboekt. Daar aangekomen ben ik naar europecar gegaan om de auto op te halen, deze was via Rentalcars gehuurd! Hier bleken ze de borg niet van een normale maestro pinpas te kunnen halen en hij cancelde gelijk mijn geboekte auto met het verhaal dat het geld gelijk teruggestort zou worden op mijn vriend zijn kreditcardaccount. Tot op heden is er nog geen cent teruggestort en pas na 3x bellen kreeg ik te horen omdat zij geen normale pinpas accepteren dat ik ook nog eens annuleringskosten moest betalen van €103 waar ik natuurlijk best kwaad over ben, want waarom kan ik wel gewoon boeken? De kosten van de huurauto waren €135, dus 23 moet ik gewoon betalen, niet normaal. Nu 1,5 week na mijn laatste telefoontje is zelf het restant nog niet teruggestort. Niet normaal, dit is ook zeker de laatste keer dat ik iets via rentalcars boek. 4 jaar geleden ook via die vriend geboekt en toen was het geen enkel probleem. Niet iedereen heeft een creditcard namelijk. Er werd mij ook nog verteld dat ik dan volgende keer eerst maar een de hele website moest lezen voordat ik ging boeken bij mijn laatste telefoontje.

Als het netjes opgelost wordt en de veranderingen op de website duidelijk worden zodat dit anderen niet ook overkomt

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rentalcars

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rentalcars nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sebas1976