Klacht: Oplichters

op 22 juni 2017 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Ik heb nooit iets aangevraagd bij LOI en krijg nu een rekening wat ik moet betalen. Het is naar de gerechtsdeurwaarder gestuurd en proberen nu een beslag te leggen op mijn bank.

Ze moeten stoppen met brieven sturen en rekeningen.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar LOI over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

Bericht van LOI

5 maanden geleden - Beste Nina, Aan de hand van de gegevens die je hier opgeeft kan ik niets terugvinden in ons systeem en dus ook niet zien waarom er rekeningen worden gestuurd. Zou je mij per e-mail naar webcare@loi.nl een kopie willen sturen van de rekening die je van ons hebt ontvangen. Met vriendelijke groet, Patricia namens LOI Webcare

Reactie van de melder van de klacht persiancat22

5 maanden geleden - Beste Patricia, Ik heb geen rekening van uw ontvangen. Alleen van Arkel gerechtsdeurwaarders. Iemand heeft hier onder mijn naam een opleiding aangevraagd. Ik heb nooit iets van u gehad ook geen les materiaal. Hoe dit kan weet ik niet. Ben dit nu aan het uitzoeken. U collega wilde niet eens luisteren mij helpen. Ik hoop dat we dit onderling kunnen uitzoeken want hier is sprake van oplichting. Mvg Neda Mesgar

Bericht van LOI

5 maanden geleden - Beste Nina, Ik heb je e-mail beantwoord en wil je vragen om het contact per e-mail te laten lopen, zodat mijn collega's het kunnen overpakken als ik niet aanwezig ben. Ik heb ze inmiddels op de hoogte gesteld van ons contact. Met vriendelijke groet, Patricia namens LOI Webcare

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat LOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

LOI

Heeft op 27 juni 2017 om 10:37 geantwoord

Heeft op 27 juni 2017 om 10:43 geantwoord

Nee ik ga hier niet mee akkoord. Ik ga het zelf uitzoeken hoe het kan dat je zomaar een factuur krijg van LOI. Ze willen je niet helpen.
Het blijkt weer dat het alleen om geld gaat en niet om mensen te helpen.

Alle klachten die gemeld zijn door persiancat22