Klacht: Oplichters!

op 05 mei 2017 over Viagogo in de categorie Kaartenverkoop

In april tickets gekocht voor Linkin Park aanstaande 20 juni. kaartje (staanplaats) kost normaal 61,-. Bij ticketmaster waren ze snel uitverkocht en kocht uiteindelijk 4 kaarten bij viagogo voor 78.20,- per stuk. Alles bij elkaar was ik 423.89,- kwijt! Belachelijk hoge servicekosten van 86,89,-. Nu wilde ik deze kaarten weer verkopen en dit kan ook op de viagogo site. Het probleem is alleen dat ik dan maar 272 terug krijg van de 423. verkoop dus geannuleerd. Dit annuleren ging volgens viagogo niet omdat mijn kaarten al aan iemand anders waren verkocht. Ook niet heel geloofwaardig want dit was binnen 30 sec. Maar oke, Linkin Park is populair. Uiteindelijk aangegeven dat ik de kaarten niet meer heb om op die manier van de verkoop af te zijn. Nu eisen ze ook nog dat ze bij mij de kosten gaan verhalen voor het zoeken naar nieuwe tickets, voor de desbetreffende persoon die mijn tickets ”gekocht” zou hebben. Ik begrijp dat ik geen 423,- terug krijg maar 272 is wel erg weinig

Wanneer viagogo bij mij geen kosten zal verhalen voor het zoeken naar nieuwe tickets. Ik heb al een verlies van 151,-! Sowieso klopt het niet dat ze tickets verkopen die ze vaak zelf nog niet eens in bezit hebben. Zo lees ik veel terug dat mensen soms niet eens tickets krijgen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Viagogo

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Viagogo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door George028