Klacht: oplichters

op 11 april 2017 over Feenstra in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

in 2014 heb ik een nieuwe cv ketel gehuurd bij feenstra ik betaal per maand € 31,95.voor 12 jaar
nu ga ik mijn huis verkopen en ik hoorde al van de makelaar dat de evt koper geen contract wil dus of hij kan hem afkopen of ik mag het resterend contract afkopen van 9 jaar dat is 108 maanden maal 32 euro =3,456 maar mag hem zelf demonteren want dat doen ze niet gratis
nu staat er op de site dat je tegenwoordig voor 1 jaar kan huren en per maand op kan zeggen dit na aanleiding van de klachten over de wurgcontracten van 12 jaar.
heb nu €1,152 albetaald plus dan nog de rest van 3,456 kom je uit op € 4,608 daar heb ongeveer 3 ketels voor nu.
wat moet ik met een ketel als ik geen huis meer heb?

als er een oplossing komt dat ik geen afkoopsom hoeft te betalen

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Feenstra over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Feenstra in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Feenstra een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Feenstra

Heeft op 20 april 2017 om 11:14 geantwoord

Geachte heer S*********,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wegens privacy hebben wij u onlangs via onze klachtenafdeling een e-mailbericht verzonden. Hierin zijn wij inhoudelijk ingegaan op uw klacht. Wij zullen overgaan tot het sluiten van de klacht op dit forum.

Mocht u nog vragen hebben dan kunt u reageren middels een reply op ons e-mailbericht.

Wij hopen je voldoende geïnformeerd te hebben.

Feenstra Webcare

Heeft op 21 april 2017 om 13:34 geantwoord

omdat er wat dingen instaan die niet kloppen dus er is helemaal geen oplossing aangeboden
dat heb ik zelf gedaan met de afdeling debiteuren dus helaas

Alle klachten die gemeld zijn door richardrs1967