Klacht: oplichters

op 26 juli 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

op de laatste schooldag moest onze zoon zijn boeken inleveren. het Nederlandse boek werd geweigerd omdat er ezelsoren in zaten. We hebben aan het begin van het schooljaar een verzekering afgesloten. Daar staat weliswaar dat je schade moet melden of vermissing. Maar niet dat je ezelsoren moet vermelden en daarom het boek apart naar ze moeten opsturen. Het is compleet belachelijk dat een boek wordt afgekeurd bij ezelsoren. En dat de verzekering hier niet voor geldt. Telefonisch is van Dijk zeer slecht bereikbaar en ze geven geen antwoord via email

Als de rekening wordt ingetrokken

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 26 juli 2016 om 12:29 geantwoord

Beste Klazien,

Wij vinden het vervelend dat het boek 'Nieuw nederlands (5e editie) 4/5h' (artikelnummer 8562670) is afgekeurd op basis van ezelsoren. Aan het begin van het schooljaar hebben wij het artikel nieuw geleverd. Wij verwachten dat er correct met het artikel wordt omgegaan, maar zonder gebruikssporen kan het artikel natuurlijk niet ingeleverd worden.

Graag ontvangen wij het artikel retour om te kijken wat de schade aan het artikel is. Wij hebben een e-mail gestuurd naar uw e-mailadres met instructies over het retourneren van het artikel.

Hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

VanDijk.nl

Reactie van de melder van de klacht Huberts00000

1 jaar geleden - Dat betekent dat ik moet gaan afwachten of jullie het alsnog goedkeuren. Wij gaan bijna op vakantie en ik heb geen vertrouwen in een snelle afhandeling. Gezien jullie late reactie. (want ik probeer al een aantal dagen in contact te komen met jullie) Als jullie duidlelijk hadden aangegeven dat je ezelsoren moet melden; dan hadden we dat van te voren gedaan. Maar jullie brengen het zo dat je alleen ernstige schade moet melden. En na een jaar gebruik kunnen jullie natuurlijk geen boek verwachten zonder gebruiksporen. Dus ik ben bang dat dit geen echte oplossing is en dat wij bij thuiskomst van vakantie nog een "leuke" verassing krijgen. De medewerker bij wie het is ingeleverd had sowieso al gezegd dat we geen rekening zouden krijgen als we verzekerd waren. Dus wij waren wel verbaasd dat we dat wel kregen. Dus vooralsnog ga ik hier niet mee akkoord; want ik lees teveel klachten van jullie.

1 jaar geleden - klacht is nog niet opgelost. zie bovenstaande reactie

1 jaar geleden - nog niet opgelost

Reactie van de melder van de klacht Huberts00000

1 jaar geleden - graag reactie van bedrijf.

Heeft op 26 juli 2016 om 13:26 geantwoord

Dat betekent dat ik moet gaan afwachten of jullie het alsnog goedkeuren. Wij gaan bijna op vakantie en ik heb geen vertrouwen in een snelle afhandeling. Gezien jullie late reactie. (want ik probeer al een aantal dagen in contact te komen met jullie) Als jullie duidlelijk hadden aangegeven dat je ezelsoren moet melden; dan hadden we dat van te voren gedaan. Maar jullie brengen het zo dat je alleen ernstige schade moet melden. En na een jaar gebruik kunnen jullie natuurlijk geen boek verwachten zonder gebruiksporen. Dus ik ben bang dat dit geen echte oplossing is en dat wij bij thuiskomst van vakantie nog een \"leuke\" verassing krijgen. De medewerker bij wie het is ingeleverd had sowieso al gezegd dat we geen rekening zouden krijgen als we verzekerd waren. Dus wij waren wel verbaasd dat we dat wel kregen. Dus vooralsnog ga ik hier niet mee akkoord; want ik lees teveel klachten van jullie.

Bericht van Van Dijk Educatie

1 jaar geleden - Beste Klazien, Wij hebben telefonisch contact gehad en afgesproken dat u het artikel 'Nieuw nederlands (5e editie) 4/5h' (artikelnummer 8562670) voor een tweede beoordeling naar ons gaat opsturen. Wij gaan dan controleren of het boek is afgekeurd op alleen ezelsoren. Wij willen u adviseren het verzendbewijs goed te bewaren bij het opsturen van het artikel. Met vriendelijke groet, VanDijk.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Huberts00000