Klacht: oplichters

op 09 juli 2016 over Gold Car in de categorie Autoverhuur

ik had een auto gehuurd via internet bij rentalcars.com , die me een auto bij goldcar op de luchthaven van Palma de Mallorca aanbood? Huurperiode 20/6/2016 tot 27/06/2016. Vooraf heb ik 184,91 euro betaald, zijnde de huursom van 116,73 euro en een extra verzekering voor vrijstelliing eigen schade van 68,18 euro. Ophaaltijd was voorzien om 10 uur. We zijn heel wat vroeger geland dan voorzien en om 08.40 uur heb ik me aangemeld bij Goldcar op de luchthaven. Na een nummertje trekken en een 40 minuten aanschuiven , legde ik de voucher voor waarop ze zagen dat de auto via rentalcars.com was gehuurd en waarop het voorziene uur van 10.00 was aangegeven. Ze konden me niet bedienen, want ik was te vroeg ! Ik kreeg het advies een nieuw nummer te trekken, en weer achteraan de rij te staan, tot ik weer aan de beurt was, dan ging het zeker na 10 uur zijn. Ze konden me wel bedienen mits bijbetaling van 35 euro, waarmee ik het niet eens was. Ik heb dan maar weer mijn beurt afgewacht en in de rij , die inmiddels al veel langer was geworden, aangeschoven. Het eerste waarover ze begonnen was de extra verzekering. Ik zei dat ik die al betaald had, maar aan rentalcars, maar deze telde niet zeiden ze. Dat is niet bij hen. Ik zie dat ik ook nog eens gedekt was door mijn reisverzekering die ik jaarbasis heb afgesloten, ook dat telde niet. De taal werd steeds norser, en dan vroegen ze een borg van 1200 euro dat ik mocht betalen met mijn creditcard, en dat de kans klein was, dat ik die helemaal terug zou krijgen. Dan moest ik nog de diesel betalen , ook hierop werd bovenop de geleverde brandstof een extra kost van 14 euro betaald onder de noemer “extra V. diesel “. Na betaling van de borgsom kreeg ik de sleutel van een relatief nieuwe Peugeot (3000 km op de teller), die een snel onder een regendouche had gereden, waarbij al het zand en stof nog op het koetswerk hing. Ik heb de wagen in perfect dezelfde staat, ingeleverd, deze is grondig gecontroleerd en de documenten zijn afgetekend voor akkoord. Wat stel ik nu vast : Goldcar houdt nog eens 40 euro in op mijn creditcard, zonder vermelding van enige reden.

Ik wil mijn 40 euro terug

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gold Car

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gold Car nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door marcvanhoecke