Klacht: oplichters

op 21 juni 2013 over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in de categorie Incassobureaus

goede dag mijn dochter heeft 5 jaar geleden 2 rekeningen niet betaald en kreeg een brief van van arkel dat ze 1995,00 moest betalen mijn dochter woonde nog bij mij en was werkloos toen ben ik naar van arkel gegaan ik wou 80 euro per maand voor haar aflossen dat kon absoluut niet zij van arkel veel te weinig. toen hebben ze later wel haar zorgtoeslag van 60 euro!!!!!! inbeslag genomen en nu is alles betaald.het dossier was gesloten dat was een half jaar geleden. ik regel nu haar rekenigen alles word op tijd betaald.en nu krijg ze weer een rekening van 454,39 van van arkel ik word gekkk!!!waar halen ze het vandaan ik weet het niet meer

er moet onderzoek woorden gedaan dit kan niet ik ga ook weg bij zorg en zekerheid omdat ze van arkel dit laten regellen.hoeveel winst wil van arkel hebben ik ben woest

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Gerechtsdeurwaarder Van Arkel over deze klacht.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel nog niet in behandeling is genomen.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gerechtsdeurwaarder Van Arkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

Heeft op 01 augustus 2017 om 11:10 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Wij zijn sinds juni 2015 actief op Klacht.nl. Omdat uw klacht voor die tijd is geplaatst, en het betreffende dossier inmiddels is gesloten, zetten we deze klacht op opgelost.

Mocht uw klacht nog niet zijn opgelost dan kunt u de klacht uiteraard opnieuw plaatsen.

Van Arkel gerechtsdeurwaarders en incasso

Alle klachten die gemeld zijn door janivdl