Klacht: Oplichterij of slim zaken doen?

op 15 mei 2016 over bioscoopcadeau in de categorie Filmaanbod

Twee stuks ‘bioscoopcadeau compleet’ gekregen met elk een waarde van 15 euro. Dus samen 30 euro.
Nu we eindelijk de tijd vonden om naar de bios te gaan, blijken deze bonnen maar 1 jaar geldig na uitgiftedatum.
Ik meende daar helemaal niets over gelezen te hebben op de kaartjes, terwijl ik er naar gespeurd heb.
Na een grondige inspectie met een vergrootglas vond ik alsnog de voorwaarden in een micro lettertype onderaan het kaartje.
Bij het grotere lettertype waar stond: ‘Hoe werkt het?’ wordt met geen woord gerept over geldigheidsduur of uitgiftedatum.
Heel slim bedacht natuurlijk, maar ontzettend klantonvriendelijk.
Ik geloof ook niet dat dit een foutje in de opmaak is, maar een doelbewuste poging om de klanten te misleiden. Heel erg jammer dat dit soort ondernemingen kunnen en mogen bestaan.

Mocht dit bedrijf nog steeds op deze manier te werk gaan, dan hoop ik dat ze inzien dat ze dergelijke informatie DUIDELIJK moeten vermelden.
En niet ergens verstoppen in een onleesbaar lettertype.
Dus ophouden met deze nepperij.
Verder zou ik alsnog gebruik willen kunnen maken van de twee cadeaubonnen.
Misschien dat dat iets van de vieze smaak wegpoetst.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over bioscoopcadeau

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over bioscoopcadeau nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door J.A. Kooistra