Klacht: Oplichterij en geen annulering

op 11 oktober 2017 over Viagogo in de categorie Kaartenverkoop

Ik heb kaartjes gekocht voor de jeugd van tegenwoordig. Kaarten waren origineel 30 euro, maar stonden hier aangeboden voor 50. Omdat ik hier zo graag heen wilde heb ik dit betaald, toen ik afrekende was er echter 80 euro per kaart afgeschreven van mijn rekening. Ik wilde deze annuleren, maar er is al betaald dus kon dit niet. Er is een optie om de kaarten via viagogo weer te verkopen. Ik heb heb drie kaarten gekocht en omdat je maar 2 kaarten per keer kan bestellen heb ik deze dus in twee keer gekocht. De bestelling van 1 kaart kan ik wel verkopen via de site, maar de bestelling van twee tickets niet. Er is geen nummer wat ik kan bellen en via de site zelf kan ik hier nergens iets over vinden

Ik ben tevreden als ik de twee tickets kan doorverkopen en in ieder geval een deel van het geld terugkrijg.

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Viagogo

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Viagogo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door EstherVisser