Klacht: Oplichterij

Marga Pruim op 14 september 2021 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

10 tot 12 september weekendje in Cooghen te Texel verbleven met familie.
Hadden 6 kamers geboekt.

Het is allemaal wat sober, beschadigd behang, matras aan vervanging toe, warme kamer( buitentemperatuur ongeveer 20 graden) , simpele badkamer en rond 23.00 lawaai van personeel.
Bij een sobere kamer hoeft dat geen probleem te zijn als de prijs daar dan ook naar is.
Wij moesten € 199,- betalen per nacht voor een twee persoonskamer die dat absoluut niet waard was.
Vanmorgen gebeld met hotel of er een fout gemaakt was in de zin van rekening per persoon ipv 1 kamer.
Volgens deze dame klopte het bedrag wel, het was op berekent op basis van beschikbaarheid…..
Het is echt niet normaal, de prijs /kwaliteit is echt niet in verhouding!
Dit is echt Fletcher onwaardig.

Gewenste Oplossing:

Overnachtingsprijs halveren.
€100,- per nacht per kamer zou meer op zijn plaats zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fletcher Hotels

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fletcher Hotels nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marga Pruim