Klacht: Oplichterij

op 13 juni 2018 over Rust Matrassen Rotterdam in de categorie Bedden

Na een bezoek aan de winkel, gekozen voor 2 toppers 8cm dik bij 200×80 met Nasa vulling en een bamboe tijk. Bij het ophalen merken wij geen bamboe tijk, dit was ineens niet mogelijk bij enkele toppers. Thuis pakte wij het allemaal uit en op geen enkele manier kwamen wij boven de 6cm dikte uit (zelfs aan de buitenkant kwamen wij er niet aan) ik stuurde hun een berichtje en gelijk zei meneer dat ik hem terug kon brengen en mijn geld terug kreeg. Ik gaf aan dit niet te willen maar gewoon wilde hebben wat ik besteld had, wederom op een agressieve toon geld terug halen! bij het terug brengen duwde hij op een asociale manier het geld in mijn handen. Ik vroeg hem nogmaals heb je geen 8 cm dan? hij beweerde dat dit 8cm was, ik vreg hem daarop het mij te kunnen laten zien door het te meten. Toen werd hij kwaad en ik moest snel weg gaan want hij ging niet met verder praten. PAS OP VOOR DEZE OPLICHTERS!!

ALS ZIJ EEN BEZOEKJE KRIJGEN VAN EEN INSTANTIE DIE HUN CONTROLEERT MET WAT ZIJ VERKOPEN. Ik heb mijn geld terug, maar geheid dat zij met hun agressieve gedrag nog mensen kunnen weren en domineren.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rust Matrassen Rotterdam

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rust Matrassen Rotterdam nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lino Noya