Klacht: Opletten

op 28 april 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 28 april 2016 om 20:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

Het hoort zo te zijn dat de bus stopt wanneer jij je hand op steekt. Daarom heb ik je melding ook doorgestuurd zodat er hoor en wederhoor toegepast kan worden met de betreffende chauffeur.

Excuses voor de ervaring die je vanochtend had. Ik ga er vanuit dat dit in de toekomst niet nogmaals gebeurd. Ondanks het ongemak van vanochtend, wens ik je nog een fijne avond toe.

Met vriendelijke groet,

^YZ
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Anoniem827